Szájhigiénia

Szájhigiénia – ultrahangos fogkő-eltávolítás
a tiszta és egészséges fogakért

Az optimális szájhigiénia kialakítása és fenntartása elengedhetetlen feltétele az ápolt megjelenésnek, egészséges életnek. Fogaink szépségének és funkciójának megőrzése érdekében nagyon fontos a rendszeres, gondos szájápolás. Az alapos fogmosás, fogselyem, interdentális (fogköz tisztító) fogkefe használata fogaink egészségének megőrzésén kívül, számos járulékos betegség kialakulásától is megvéd.

Akciós fogkőeltávolítás most 14.000 helyett 7.000 forintért a hét 6 napján!

Milyen negatív következményei lehetnek az elhanyagolt szájápolásnak?

Az otthoni szájápolás és a rendszeres, félévenkénti szájhigiéniai kezelés (sajnos a fogkő még alapos otthoni szájápolással sem tüntethető el) jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy Ön elkerülje a kellemetlenségekkel és fájdalomérzettel együtt járó fogászati problémákat, mint például az ínygyulladás. A fogkő baktériumot tartalmaz, mely ínygyulladást okozhat. Ennek tünetei a kellemetlen lehelet és a vérző fogíny. Az ínygyulladás a fogíny visszahúzódását, vérzékenységét okozza, mely következtében a fognyak érzékennyé válik. A kezeletlen íngyulladás fogágybetegséghez, a csont leépüléséhez, hosszú távon pedig a fogak meglazulásához majd elvesztéséhez vezethet (parodontózis).

Milyen pozitív tulajdonságai vannak a szájhigiénia kezelésnek?

A fájdalommentes szájhigiéniai kezelést a KG Dentál klinikáin képzett szakember, fogászati higiénikus végzi erre a célra kifejlesztett speciális eszközökkel.
A professzionális fogtisztítást félévente ajánlatos megismételni, hogy megakadályozzuk az ínygyulladást, illetve hosszú távon a fogágybetegségek kialakulását. A kezelés után megszűnik a fogkő okozta mechanikai irritáció és a fogkőben megtelepedett baktériumok által okozott ínygyulladás, fogínyvérzés és rossz lehelet. A polírozással a fogak felszíne simább és sok esetben világosabb lesz, ami esztétikailag is szebbnek mutatja a fogakat és a tisztántartást is elősegíti.

Mit kell tennie most, ha szeretne megszabadulni az ínygyulladáshoz vezető fogköveitől és a sárgás elszíneződést okozó lerakodástól?

A szájhigiénia kezelés egy kiváló lehetőség arra, hogy megőrizze fogainak épségét és egy fél órás fájdalommentes kezelés alatt fogai megszabaduljanak a baktériumok tanyájaként szolgáló fogkövektől és a sárgás-barnás elszíneződést okozó lerakódásoktól. Kezelési időpontot ezen a telefonszámon kérhet:

Várjuk Önt szeretettel rendelőinkben, hogy fogai újra fellélegezzenek, és élettel telibbek legyenek.