Kattints Kattints

Inlay - betétes tömés | KG Dental Fogászat és Implantációs Központ

HU EN DE
inlay

Hogyan készülnek az inlayek a KG Dental rendelőjében?

• A folyamat a fog szuvas részeinek eltávolításával és az inlay helyének előkészítésével kezdődik.
  • Ezután lenyomat készül a fogtechnikai laboratórium számára
  • A fogtechnikai laboratórium a fogról készült lenyomatot használja fel az inlay elkészítéséhez.
  • A fogorvos az elkészült inlay-t egy speciális ragasztóval rögzíti a fogban.

Kg Dental Implant Clinic - Magyar fogorvosi csapat, svájci minőség
Milyen anyagokból készülhetnek a betétek?

Az inlayek anyaga különböző lehet, ezt Ön és fogorvosa közösen dönti el:

Arany inlay: a fogak helyreállításának egyik legrégebbi módszere, a zápfogak esetében ez a módszer ma is az egyik legjobb megoldás. Funkcionálisan az arany inlay adja a legjobb használhatósági és tartóssági eredményt, mert az arany inlay szélei pontosan és szorosan illeszkednek a fogszövethez. Az arany keménysége, tartóssága hasonló a fogakéhoz, és hasonlóan viselkedik rágás, kopás szempontjából. Az arany inlayek egyetlen hátránya, hogy nem fogszínűek, látható helyen nem esztétikusak, és a magas anyagköltség miatt magasabb az áruk.

Porcelán (kerámia) inlay: Ezek összetétele hasonló a porcelán koronákéhoz. Tartósak és esztétikai szempontból vitathatatlanul a legszebb megoldás. Premolárisok és molárisok helyreállításához ajánlott.

Gradia inlay: Műgyanta alapanyaggal. Kiváló esztétikai és funkcionális tulajdonságokkal rendelkezik. Premolárisok és molárisok restaurálásához ajánlott.

Kg Dental Implant Clinic - Magyar fogorvosi csapat, svájci minőség

Töltse ki az oldalt található űrlapot és jelentkezzen ingyenes tanácsadásra!

Fogászati tippek, tanácsok

Fogászati problémája van? Olvassa el legfrissebb fogászati tanácsainkat fogorvosainktól!

További bejegyzések »
Időpontfoglalás